sobota, 30 sierpnia 2014

Stwórz własnego wilka :3

Cześć Myshe :D
Dzisiejszy post nie jest wogóle związany z transformice, mimo iż ten blog jest głównie o tej grze ;) Dzisiaj napiszę o pewnych, dwóch grach, które są proste, ale wciągające i przyjemne ;D Ja ogólnie siedziałam przy nich 2h i fajnie się bawiłam! Ale trochę szybko się nudzą... I te gry świetnie się nadają na np avatar lub jeżeli prowadzicie bloga o watasze wilków i musicie zrobić postać wilka :) Ale już bez zbędnego pisania wklejam linki do tych gier: 
Każdy powinien się połapać o co w nich chodzi, a jeżeli nie, zadawać pytania w komentarzach :)
Oto moje 2 postacie, które stworzyłam :)



Tak, to właśnie te postacie stworzyłam ja :) Czy wam się podobają i jakbyście je nazwali też możecie pisać w komentarzach!

Mam nadzieję, że ten krótki post wam się spodobał, że będziecie go KOMENTOWAĆ i sami stworzycie wilczka <3

Narazicho!

1 komentarz: