czwartek, 28 sierpnia 2014

Koniec wakacji! :c

Wróciłam z wakacji!
Moje wakacje przeminęły miło i przyjemnie mimo iż nie spędziłam ich poza krajem :) 2 nocki u babci i ponad tydzień u cioci XD A jak było u was? Piszcie w komentarzach! Dobrze, już wracamy do tematu czyli niewielka ale istotna zmiana w Transformice. Jak pewnie już wiecie, moderatorzy dodali nowe "menu"? Nwm jak to nazwać XD Tak czy inaczej wstawiam wam obrazeczek :)
Ponumerowałam, aby było mi łatwiej opisać xd

1. Menu - Znajduje się tam sklep, znajomi, plemię i tp.
2. Pomoc - Po naciśnięciu tego przycisku powinna nam się wyświetlić pomoc (strona internetowa)
3. Forum - Wyświetli nam się strona Atelier801 :) (jak się na niej zalogować i zmienić avatar napisałam w jednym z postów)
4. Cafe - To nowa rzecz dodana do gry! Piszemy tam ogłoszenia, które możemy komentować!
5. Opcje - Zmieniamy tam opcje grafiki i tp.
6. Pełny ekran - Inaczej Fullscreen, sprawia, że gra jest na cały ekran.

Ode mnie tyle :) Mam nadzieję, że chociaż komuś pomogłam... Cze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz