czwartek, 14 listopada 2013

Historyjki na blogu?

Witaaam! :3
Przy zasypianiu wpadł mi do głowy pewien pomysł i prawdopodobnie go zrealizuje... Moim zamiarem jest pisanie historyjek na blogu typu:
-spotkałam się z nim-rzekła Myszka.
Nagle zadzwonił telefon.
Coś w tym stylu. Spróbuję też namówić na to Niki :p Oczywiście posty na temat nowości z tfm też będą ale jak na razie nic się nie dzieje oprócz tego że skończyło się Halloween w grze i można kupić niektóre rzeczy z eventu ale tylko za truski :C Sama już nie wiem co pisać na blogu XD I tak się zastanawiam czy przypadkiem nie jest za różowo na blogu XD Piszcie w komentarzach wasze opinie na temat tego, co napisałam powyżej.

Narcia

2 komentarze:

  1. To pozostaje mi czekać na pierwszy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. heh nawet fajne :D :D ... PISZ DALEJ .. A TO JEST MÓJ BLOG , ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I LAJKOWANIA OPOWIADANIA :D thisisreal.blogujacy.pl

    OdpowiedzUsuń