czwartek, 17 października 2013

O co chodzi w evencie Halloweenowym 2013?

Większość się zastanawia...
Na czym polega event. Ja zdążyłam to rozpracować i chcę się tym z wami podzielić. Są dwa nowe eventy i 2 z zeszłego roku (miałam screeny ale usunęłam D:) 
W tym evencie chodzi o to, że trzeba biegać po mapie i zbierać cukierki (mapka jest ogromna a przy 100 myszek laguje) 

Nie jestem pewna, ale tutaj chyba chodzi o to, że trzeba zakręcić jackpotem (koszt 1, 2 lub 3 cukierki) i może nam się wylosować title, itemek lub dodatkowe cukierki.


Event z zeszłego roku polega na tym, że trzeba przejść 3 mapki, na których zabija się szkielety i duchy (na pierwszej mapce trzeba przeżyć, a w lewym górnym rogu są życia, na drugiej mapce można dostać title vampire, trzeba podejść do skrzynki i napisać BON BON, na trzeciej mapce trzeba zabić szkielet kota, jak się przeżyje dostaje się itemek plus żadko title)

Postaram się jeszcze wrzucić screeny eventu z zeszłego roku ale teraz idę się szykować do... szkoły -.-

3m cie się i pa!

2 komentarze:

  1. NIE szanowna osobo, piszę do Ciebie gdyż na swoim blogu używasz prac, które nie należą do Ciebie lecz do mnie.
    Używasz ich bez podania do kogo należą - chodzi mi o nagłówek bloga i ikonkę.
    Jeśli natychmiast tego nie usuniesz zgłoszę to do ekipy google/blogspota o łamanie praw autorskich.
    BEZ SZACUNKU
    Sheripotwor

    OdpowiedzUsuń