środa, 2 października 2013

Gepard?

Witajcie moi mili!
Pewnie wiedzieliście już o tym dawno, ale napiszę to w razie czego. A  więc tak, po 3 tygodniowym odpoczynku od transformice, weszłam na nie ponownie i co się okazało dodali kilka nowostek oraz nowe fur o którym świadczy ten tu oto obrazek: 

A futerko wygląda tak: 
Moim zdaniem jest sweet <3

A z nowości? Otóż dodali w końcu to, na co czekałam, czyli możliwość zmiany czcionki:

Dodano również taką oto koszulkę z plusem: 
Jaką ona daje nam możliwość? Możemy zapisywać sobie wygląd naszej myszki (na początku było "oh, ah w końcu dodali ubranka na tułów myszki!" a jednak się myliłam) Szkoda tylko, że nie ma ubranek na brzuszek myszki :/ A wy? Co o tym myślicie? Miło by było, gdyby dodali jakieś koszulki lub spodenki? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Futro ciekawe, szczególnie oczy.
    W końcu dodali czcionkę, też na to czekałam, nie wiem czemu XD
    Ta koszulka nie przypadła mi do gustu i raczej bym nie przebierała myszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Drogi Przyjacielu, ten post został opublikowany 2 października a poza tym napisałam że nie było mnie na tfm 3 tygodnie. Pozdrawiam Cię i miłego dzionka bądź wieczorka.

      Usuń
  3. fajna bardzo muzyka i strona !!! :D .I fajne komentarze xD lubie trnsformice !!! To jest najlepsza muzyka na ŚWIECIE C:

    OdpowiedzUsuń