poniedziałek, 12 stycznia 2015

"Ukryta" Mini gierka

Cześć!
Dziś pokażę wam grę #madchess . Są to szachy w transformice, aby się tam dostać wpisujemy komende /sala #madchess po czym przenosi nas na taką oto planszę.:
Jak widać plansza jest nieco inna niż "normalne" mapki na tfm. Ogólnie gra może zniechęcić gdyż większość graczy nie zna zasad szachów (chess oznacza grę w szachy) Ale nie ma czym się przejmować :) Ona nas wręcz nauczy grać w szachy! Po najechaniu i kliknięciu na dany pionek wyskakują nam niebieskie kwadraciki, to są pola, po których możemy się poruszać, ale każda wersja pionka porusza się inaczej!
To zdjęcie przedstawia w jaki sposób poruszają się "Pionki" (tak nazywają się figurki z pierwszego rzędu)






Natomiast tutaj mamy pokazane w jaki sposób "Pionek" zbija przeciwnika (czyli "Pionek" może tylko i wyłącznie na ukos) Tak jak już mówiłam każda figurka porusza się inaczej co wiąże się z tym, że też inaczej zbijają, ale więcej dowiecie się grając w to sami, ja nie będę dawać 100 osobnych zdjęć, bo to nie ma sensu. W tabeli obok napisane jest, ile komu zostało pionków. Zmiana koloru tła figurki to czas, po którym

figurka może się ruszyć ponownie. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zbije króla. W tę grę można grać z jedną osobą bądź z kilkoma na raz (wtedy do każdej osoby jest przydzielony jeden bądź więcej figurek którymi steruje (królową steruje osoba, która jest najwyżej w rankingu))

Jako iż mnie długo nie było (skradzione konto i te sprawy (nie muszę się wam tłumaczyć ;D)) Muszę się wziąć w garść i zacząć odpisywać na wasze komentarze. Nie wiem kiedy pojawi się następny post (kiedy będę miała wenę bo mi jej ostatnio brakuje) i raczej nie możecie już na mnie liczyć jeśli chodzi o ten temat. Do napisania na blogu natchnęła mnie "Sped Myha" :) Post miał się pojawić wcześniej, ale jak już mówiłam miałam problem z powodu skradzionego konta. Szczęśliwego nowego roku, dużo serków, pierwszych miejsc, bootcamp'ów i dużo darmowych truskawek :) 

PA! Kocham was! ;*

1 komentarz: